Leden 2018 Dokončování systému geowall v zářezu u Kyšic Finalizace propojek Montáž odvodňovacích žlabů v zářezu Prosinec 2017 Demontáž pásového dopravníku pro odvoz rubaniny vč. výsipky Probíhá realizace propojek Dokončování systému geowall v zářezu u Kyšic Realizace oplocení nad zářezem Listopad 2017 Dokončovaní stříkaných betonů v zářezu u Kyšic Demontáž razícího stroje Viktrorka Probíhá realizace propojek Říjen 2017 Demontáž razícího stroje Viktrorka 7.10.2017 prorážka severního tunelu Ejpovice Pokládka prvních metrů kolejí směrem od Rokycan Demontáž přístupových komunikací pro odvoz rubaniny Září 2017 Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. Příprava zemních plán a pokládka konstrukcí železničního svršku. Dále probíhají práce na pokládce odvodňovacích žlabů a výstavbě gabionových opěrných zdí V září bylo vyraženo 262 m a postaveno 130 prstenců Na výjezdovém portále proběhla výstavba dvou betonových pásů. Dne 26.9. proběhla „malá prorážka" severní tunelové trouby Srpen 2017 V oblasti u výjezdového portálu je již vyhotovený zkušební úsek kabelovodů Montáž kozlíků (nosné konstrukce) pro osazení konzol trakčního vedení Údržba provizorního dopravního značení pro zajištění výjezdů ze stavby, uzavírek a záborů komunikací v oblastech - Kyšice, Dýšina Červenec 2017 V červenci bylo vyraženo 240 m a postaveno 120 prstenců V oblasti u výjezdového portálu se provádí zkušební část kabelovodů Pokračují razicí a vyztužovací práce, práce na izolacích a definitivním ostění Červen 2017 Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. Dále probíhají práce na pokládce odvodňovacích žlabů a výstavbě gabionových opěrných zdí. Zpevnění koryta lomovým kamenem vyztužovací práce na propojkách. Začaly práce na hydroizolaci a definitivním ostění Květen 2017 V květnu bylo vyraženo 272 m a postaveno 135 prstenců. Od 15.5.2017 probíhala odstávka z důvodu přestrojování tunelovacího stroje ze zeminového módu do módu skalního. Přestrojený stroj se znovu rozjel 29.5.2017. Pokračují sanační práce průsaků podzemních vod nad invertem, na nejvíce postižených místech v tunelu Oprava komunikací poničených výstavbou. Čištění příkopů a úprava krajnic. Duben 2017 Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. Dále probíhají práce na pokládce odvodňovacích žlabů a výstavbě gabionových opěrných zdí. V dubnu bylo vyraženo 444 m a postaveno 222 prstenců. Z důvodu podcházení razicího štítu pod ulici Hlavní byly na povrchu uskutečněny dopravní opatření (mostní provizorium). V době zastávek v „garážích" proběhly sanace průsaků podzemních vod. Pokračují razicí a vyztužovací práce na propojkách. Březen 2017 - Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. Dále probíhají práce na pokládce odvodňovacích žlabů a výstavbě gabionových opěrných zdí. - V březnu bylo vyraženo 434 m a postaveno 217 prstenců. - Pokračují razicí a vyztužovací práce na propojkách č. 1 a 2 z JTT. Únor 2017 -Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowal - Probíhají práce na pokládce odvodňovacích žlabech a výstavba gabionových opěrných zdí. -Dále probíhají práce na budování podzemních stěn (garáží) v oblasti mezi vrchy Homolka a Chlum. -Začaly práce na budování propojky č.1 z JTT. Leden 2017 - Železniční spodek, traťový úsek Ejpovice - Doubravka-Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. -Železniční most v ev. km 100,182 - Mostní objekt je dokončen, včetně pokládky systému vodotěsné izolace a osazení ocelového zábradlí, zásyp opěr je proveden v plném rozsahu až pod dolní úroveň ZKPP. - V lednu bylo vyraženo 374 m a postaveno 187 prstenců. Proběhla injektáž prvních dvou propojek. Dále probíhají práce na budování podzemních stěn (garáží) v oblasti mezi vrchy Homolka a Chlum. Prosinec 2016 -Železniční most v ev. km 100,182-Mostní objekt je dokončen, včetně pokládky systému vodotěsné izolace a osazení ocelového zábradlí, zásyp opěr je proveden v plném rozsahu až pod dolní úroveň ZKPP. -V prosinci bylo vyraženo 520 m a postaveno 260 prstenců. V období mezi svátky byla prováděna kontrola a výměna řezných nástrojů a údržba stroje. - Pokračují sanační práce průsaků podzemních vod. Začala betonáž invertu od budoucí první propojky (cca ring 230) směrem k vjezdovému portálu. V tuto chvíli zbývá vybetonovat k portálu asi 50m. Listopad 2016 -Železniční most v ev. km 100,182 - Provedeny všechny betonové konstrukce včetně říms, probíhá pokládka systému vodotěsné izolace a zpětné zásypy, zahájena výroba ocelového zábradlí. -Zárubní zeď v km 100,270 - 100,395 vlevo- Zeď je dokončena včetně obkladů, zábradlí a parkových úprav za jejím rubem, byly provedeny úpravy vyústění drenáží v návaznosti na železniční spodek před lícem. - V listopadu bylo vyraženo 382 m tunelu a postaveno 181 prstenců. Říjen 2016 - Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. -Zárubní zeď v km 100,270 - 100,395 vlevo - Zeď je dokončena včetně obkladů, zábradlí a parkových úprav za jejím rubem, probíhají úpravy návazností na odvodnění železničního spodku před lícem. - V říjnu bylo vyraženo 272 m a postaveno 136 prstenců. - Pokračují sanační práce průsaků podzemních vod JTT Září 2016 - Železniční most v ev. km 106,592 - Dokončeny terénní úpravy pod mostem, včetně šachet a skluzů odvodnění, osazeno zábradlí podél Potoční ulice. -Tunely Homolka - hloubená část, vjezdový portál - Dokončena konstrukce z popílkobetonu, včetně odvodnění a krycí betonové desky. - Tunely Homolka - ražená část, severní tunel - Byly dokončeny montážní práce na TBM. Proběhly zkoušky jednotlivých strojních systémů a koncem měsíce začala ražba severní tunelové roury. - Začaly sanační práce průsaků podzemních vod, prováděly se odvodňovací vrty pro snížení HPV v úvodním úseku tunelu. Srpen 2016 -Tunely Homolka - hloubená část, vjezdový portál - Probíhaly práce na bednění a zalívaní prostoru mezi hloubenými částmi jižního a severního tunelu a obvodovými stěnami stavební jámy výplňovou (přitěžovací) konstrukcí ze stabilizátu ECKG. K poslednímu srpnovému dnu byla konstrukce skoro celá zalitá, zbývá posledních pár desítek centimetrů (výše zalití 8,9 m, dokončeno 1.9.2016). -Tunely Homolka - ražená část, severní tunel - V průběhu měsíce srpna probíhala demontáž a přesun částí TBM před vjezdový portál. Všechny návěsy už jsou přemístěny v severní kolíbce, resp. závěsu kolíbky. Dále začaly práce na 1. „garáži č.26", vybudování zařízení staveniště včetně sil pro stabilizační suspenzi a začalo samotné hloubení garáže Červenec 2016 -Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall. -Železniční spodek, traťový úsek Doubravka - Plzeň - Dokončovací práce na spodku typu terénní úpravy. -Nástupiště v zastávce Plzeň - Doubravka - Pokládka nástupištních desek, dlažby, zábradlí a orientačního systému. Červen 2016 Plánovaná prorážka prvního tubusu Pokládka kolejového svršku v úseku Doubravka - Plzeň Ukončení výluky 2. traťové koleje Květen 2016 Montáž panelů PHS v úseku Doubravka - Plzeň Příprava pro pokládku kolejového roštu Dokončovací práce na mostech v úseku Doubravka-Plzeň Duben 2016 Nepřetržitá výluka koleje č. 2 v úseku Chrást - Plzeň Vyraženo 230m tunelu, tj. v průměru 7,7 m za den Na vjezdovém portále probíhají práce na kolíbce STT pro start TBM a na definitivní hloubené konstrukci STT kolem budoucích prstenců před raženým portálem Údržba provizorního dopravního značení pro zajištění výjezdů ze stavby, uzavírek a záborů komunikací v oblastech - Kyšice, Dýšina a Plzeň Doubravka Březen 2016 Zahájení nepřetržité výluky koleje č. 2 v úseku Chrást - Plzeň Probíhají práce na zajišťování svahu zářezu a stavění panelových stěn systému Geowall Snesení kolejového roštu, odtěžení kolejového lože a demontáže kolejových polí v km 100,601 - 100,350 Práce na podpovrchovém odvodnění a odtěžení na zemní pláň vyraženo 224 m tunelu, tj. v průměru 7,2 m za den Únor 2016 Příprava na nepřetržitou výluku koleje č. 2 v úseku Chrást - Plzeň Vyraženo 124 m tunelu, tj. v průměru 4,3 m za den Ražba byla přerušena z důvodu přestrojení stroje TBM na hard rock mode v termínu Probíhá výroba jednotlivých oken v rámci IPO Proběhla demolice stávajícího přístřešku v zast. Dýšina, vybetonování základu a montáž ocelové konstrukce přístřešku Leden 2016 Příprava na nepřetržitou výluku koleje č. 2 v úseku Chrást - Plzeň Vybetonovány všechny segmenty Zárubní zdi v km 100,270 - 100,395 vlevo, připravuje se instalace odvodnění a zásyp zdi vyraženo 200 m tunelu, tj. v průměru 6,5 m za den Prosinec 2015 Finální terénní úpravy a dokončování drážních stezek v úseku Plzeň - Doubravka vyraženo 176 m tunelu, tj. v průměru 5,7 m za den Budování Zárubní zďi v km 100,270 - 100,395 vlevo Obnovení dvoukolejného provozu na mostě v ev. km 106,592 Obnovení dvoukolejného provozu na mostě v ev. km 108,120 Listopad 2015 Ukončení výluku na Doubravce Montáž PHS na Doubravce Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Říjen 2015 Dokončovací práce na železničním svršku na Doubravce Dokončující práce na nástupišti na Doubravce Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Září 2015 Práce na železničním svršku na Doubravce Montáž PHS na Doubravce Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Srpen 2015 Práce na železničním svršku na Doubravce Montáž PHS na Doubravce Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Červenec 2015 Dokončovací práce na železničním svršku Montáž PHS na Doubravce Demontáž nástupiště na Doubrace Hloubení zářezu u Kyšic Červen 2015 Přípravné práce před výlukou Terénní úpravy podél trati a osetí Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Květen 2015 Přípravné práce před výlukou Terénní úpravy podél trati a osetí Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Duben 2015 Dokončovací práce na železničním svršku Terénní úpravy podél trati a osetí Práce na mostě přes Úslavu Hloubení zářezu u Kyšic Březen 2015 Osazení výhybek v Ejpovicích Práce na mostě přes Úslavu Kácení u výjezdového portálu v Plzni na Doubravce Hloubení zářezu u Kyšic Únor 2015 Zahájení ražeb na tunelu Ejpovice Zahájení jarní výluky Kácení u výjezdového portálu v Plzni na Doubravce Hloubení zářezu u Kyšic Leden 2015 Dokončení protihlukových stěn v Ejpovicích Příprava na jarní výluku Dokončení výsypky Kompletace TBM a spuštění TBM Prosinec 2014 Ukončení výluky 15.12.2014 Montáž TBM Dokončení přeložky komunikace u Kyšic Zprovoznění výstavby ostrovního nástupiště v Ejpovicích Zprovoznění podchodů v Ejpovicích a na Klabavě Listopad 2014 Montáž TBM Pokládka nových kolejí a výhybek Pokládka živice na mostě u Kyšic Dokončení výstavby ostrovního nástupiště v Ejpovicích Příprava na otevření infocentra 4.12.2014 Říjen 2014 Příprava podloží pro TBM Příprava pražcového podloží Zářez má již téměř svoji podobu Začátek výstavby ostrovního nástupiště v Ejpovicích Dokončení podchodů v Ejpovicích a na Klabavě Září 2014 Dokončení protihlukové stěny v Rokycanech Základy trakčních stožárů jsou již hotové Most v Ejpovicích má již svoji budoucí podobu Gabiónové stěny v zářezu u Kyšic rostou Podkladní asfaltová vrstva pod první kolejí položena Srpen 2014 Nová trať funguje na výbornou Klenba v Ejpovicích se už uzavírá Montáže trativodů Hloubení podchodů v Ejpovicích a na Klabavě Přípravné práce pro PHS v Ejpovicích Červenec 2014 Druhá polovina mostu v Ejpovicích má již nové základy Proběhlo snesení druhé koleje v úseku Rokycany Ejpovice Zářez u Kyšic již získává svoji podobu Protihlukové stěny v Ejpovicích a Rokycanech jsou už u konce Nová nástupiště jsou již v provozu Červen 2014 Ukončení výluky Dokončení protihlukové stěny v Rokycanech Pokládka kolejí v úseku Rokycany Ejpovice Dokončení první etapy mostu v Ejpovicích Dokončení první etapy nástupišť v Ejpovicích a na Klabavě Květen 2014 Začínáme hloubit zářez u Kyšic Příprava kolejového spodku Ozelenění zářezu Klabava Dokončení provozní budovy v Ejpovicích. Otevření infocentra v areálu I.P.P.E. s.r.o. Duben 2014 Vrtání pilot u portálu u Kyšic Ejpovická budova má již svojí finální podobu Archeologové stále provádí výzkum Příprava železničního spodku v zářezu Klabava Betonáž podchodu na Klabavě Březen 2014 Začalo vrtání pilot u vjezdových portálů Výstavba výpravní budova v Ejpovicích je již u konce Výstavba podchodu v Ejpovicích je v plném proudu Začne betonáž podchodu na Klabavě Zářez Klabava má téměř již svoji podobu Únor 2014 Práce na mostě v Ejpovicích jsou v plném proudu Demontáž kolejových polí v Rokycanech Zářez Klabava je již téměř u konce Stále probíhá archeologický výzkum Leden 2014 Zahájena výstavba nové výpravní budovy v zastávce Ejpovice Demontáž části kolejového svršku v úseku Ejpovice Rokycany Demontáž trakčního vedení a výstavba nového trakčního vedení Zahájeny přípravy na opravu železničního mostu v Ejpovicích Prosinec 2013 Výkop přeložky Klabava Betonáž nových patek pro stožáry trakčního vedení Setkání s občany v Klabavě Stále probíhá archeologický výzkum Listopad 2013 Hloubení zářezu na přeložce Ejpovice Slavnostní zahájení stavby Demontáž přístřešku v zastávce Ejpovice Setkání s občany v Ejpovicích Kácení stromů Ejpovice-Dýšina Betonáž nových patek pro stožáry trakčního vedení Říjen 2013 Kácení dřevin u stanice Ejpovice Září 2013 Omezení zemních prací z důvodu archeologického výzkumu Více zde Vytyčování budoucí trasy Skrývání ornice u Klabavy Skrývaní ornice pod Kyšicemi Srpen 2013 Stavba zahájena Umístění informačních billboardů |
PRŮBĚH VÝSTAVBY |